Elől vagyok még sincs több vevőm, miért?

Elől vagyok még sincs több vevőm, miért?

futópálya első 3 hely

A keresőoptimalizálás nem tényleges vásárlást ígér a vállalkozásnak, ez a marketing eszköz azt ígéri, hogy több lesz a látogató, amiből következhet vásárlás. Az ilyen esetekben érdemes konkurenciaelemzést végezni, hogy a többi vállalkozás mitől lehet sikeresebb.

A helyezést elősegítő pár hasznos javaslat:

  1. A weboldal nevében ha benne van a kulcsszó az sokat segíthet.
  2. Esetleg ha másik keresőoptimalizáló cégtől megy át egy másikhoz azt érdemes előre közölni így gyorsabban megtalálhatóak a hibák amiket javítani kell.
  3. Egy több mint 10 éves weboldalnál érdemes új alapokra helyezni a forráskódot.
  4. A flash technológiával készült oldalakat érdemes mellőzni mert a google igaz már tudja olvasni de nem szerencsés ha ilyen jellegű forrás van az oldalon.
  5. Érdemes kerülni az inline css-t.
  6. Az oldal sebessége is fontos a keresőoptimalizálásban ezért érdemes tömöríteni a forráskódot.
  7. A legfontosabb, hogy az oldalon sehol sem lehet olyan tartalom ami nem látható szabad szemmel.
  8. A belső linkhálózat kialakításánál figyelni kell a kulcsszavas belső linkekre illetve, hogy minden aloldal maximum 2 kattintással elérhető legyen.
google algoritmus