
A keresőoptimalizálás nem tényleges vásárlást ígér a vállalkozásnak, ez a marketing eszköz azt ígéri, hogy több lesz a látogató, amiből következhet vásárlás. Az ilyen esetekben érdemes konkurenciaelemzést végezni, hogy a többi vállalkozás mitől lehet sikeresebb.
A helyezést elősegítő pár hasznos javaslat:
- A weboldal nevében ha benne van a kulcsszó az sokat segíthet.
- Esetleg ha másik keresőoptimalizáló cégtől megy át egy másikhoz azt érdemes előre közölni így gyorsabban megtalálhatóak a hibák amiket javítani kell.
- Egy több mint 10 éves weboldalnál érdemes új alapokra helyezni a forráskódot.
- A flash technológiával készült oldalakat érdemes mellőzni mert a google igaz már tudja olvasni de nem szerencsés ha ilyen jellegű forrás van az oldalon.
- Érdemes kerülni az inline css-t.
- Az oldal sebessége is fontos a keresőoptimalizálásban ezért érdemes tömöríteni a forráskódot.
- A legfontosabb, hogy az oldalon sehol sem lehet olyan tartalom ami nem látható szabad szemmel.
- A belső linkhálózat kialakításánál figyelni kell a kulcsszavas belső linkekre illetve, hogy minden aloldal maximum 2 kattintással elérhető legyen.